מקסיקו, מקסיקו סיטי 2016
Mexico, Mexico City 2016 | כמה ימים משפחתיים במקסיקו סיטי: אוטובוס תיירים, מוזיאון ילדים, טאוטיוואקן, סוצ'ימילקו, קידזניה, בריכת גג ותחושה גדולה של עיר ענקית ומפתיעה.
תקציר שימושי
איך חילקנו את הימים?
מקסיקו סיטי - מתחילים להתמצא בעיר
בבוקר למחרת, בשם האוריינטציה, לקחנו אוטובוס תיירים עם גג פתוח ויצאנו להכיר את מקסיקו סיטי.
רצינו לבקר במוזיאון המדע לילדים, אז ירדנו בתחנה הקרובה ביותר. רק שהיא לא הייתה קרובה בכלל. טיפוס לכיוון המוזיאון לקח לנו כמעט שעה: תבל בעגלה, פלג צועד ועל הכתפיים לסירוגין, ואנחנו מגיעים בסוף למוזיאון קסום, שעתיים לפני הסגירה, ונהנים עד הגג.
הבטחנו לעצמנו שפעם הבאה נבוא לביקור ארוך. הלוואי.
אחר כך לקחנו מונית למרכז העיר, אכלנו ארוחת צהריים-ערב במסעדה מקומית, ותפסנו שוב את אוטובוס התיירים כדי להמשיך להסתובב בעיר.
טאוטיוואקן - פירמידות, מדרגות וחום
בבוקר למחרת השכמנו קום. הוולה הביא לנו את הרכב מהחניון, ואנחנו נסענו לפירמידות המפורסמות של טאוטיוואקן.
הילדים, כמו נינגות, טיפסו על פירמידת השמש ועל פירמידת הירח, ספרו מדרגות והצטלמו מכל זווית אפשרית. לקראת הצהריים כבר נהיה ממש חם, האתר התמלא באלפי מבקרים, וזה בדיוק היה הסימן בשבילנו לצאת ולחפש טאקריה נחמדה לאכול בה.
נפלנו על מלכודת תיירים ביציאה מהאתר, אבל וואללה - היו מאריאצ'יס שניגנו, גינה חמודה עם גן שעשועים קטן, האוכל היה טעים, אופיר זכה לטעום ארנב צלוי, ואנחנו אגרנו כוחות לנסיעה חזרה למלון שלנו במקסיקו סיטי. בערב עוד הספקנו ליהנות מהבריכה בגג המלון.
סוצ'ימילקו - הגנים הצפים, גונדולה ומאריאצ'יס
בבוקר למחרת חיפשנו ברחוב מסעדה לארוחת בוקר מקסיקנית, אכלנו צ'ילקילס ופנקייק ענקי, ויצאנו לכיוון סוצ'ימילקו.
סוצ'ימילקו היא רשת של תעלות שמכונות "הגנים הצפים". שכרנו גונדולה פרטית, מקושטת וענקית רק לנו, עם משיט שלקח אותנו למסלול בתעלות, בין הדוכנים הצפים ובין סירות המאריאצ'יס ששטות גם הן בתעלות.
שילמנו לסירות שינגנו לנו, קנינו שתייה ומזכרות, והכול היה צבעוני ויפה, למרות שכל הזמן הזכירו לנו שפעם זה היה הרבה יותר. פלג ותבל היו בעננים מהחוויה, וגם אנחנו.
בדרך חזרה עברנו בקניון לראות את האטרקציה שתכננו ללכת אליה למחרת, ואז חזרנו למלון לעוד טבילה לפנות ערב בבריכה.
קידזניה סנטה פה - עיר של ילדים
היום האחרון במקסיקו סיטי הוקדש למוזיאון הילדים KidZania. זו הייתה אטרקציה מדהימה באנגלית ובספרדית, שבה הילדים מקבלים כסף ויכולים לקנות איתו דברים.
כדי להרוויח עוד כסף הם עובדים בעבודות שונות: יכולים להיות כבאים או טייסים, לעבוד בבנק או בדואר, להכין פיצה או סושי, לכרות פחם, לעבוד כשליחים ועוד ועוד. איזה כיף זה היה, לכולנו.
יום למחרת, על הבוקר, הגענו לשדה התעופה. קונקשן של לילה בלאונג' במינכן, ומשם הביתה. וככה אופיר כבר בן ארבעים וקצת, חוויה משפחתית ארוכה ומטורפת מאחורינו, ואושר גדול.
מקווים שעוד נחזור לחוות את מקסיקו, להיפגש עם החברים מקולימה, ובכלל - שנמשיך לצאת לטיולים ארוכים בעולם ולגלות מקומות חדשים.
טיפים שלנו למקסיקו סיטי עם ילדים
- אל תיבהלו מהגודל: מקסיקו סיטי ענקית, אבל עם חלוקה נכונה לימים היא יכולה להיות נוחה גם עם ילדים.
- ביום הראשון - להתאפס: אוטובוס תיירים או מסלול קל בעיר עוזרים להבין איפה אתם נמצאים.
- לשלב אטרקציות לילדים: מוזיאון ילדים, קידזניה ובריכת מלון מאזנים מצוין ימים עירוניים.
- לצאת מוקדם לטיולי יום: טאוטיוואקן הרבה יותר נעים בבוקר מאשר בצהריים.
- בסוצ'ימילקו לבוא במצב רוח טוב: זו חוויה צבעונית, תיירותית, מוזיקלית וקצת משוגעת - וזה חלק מהכיף.
- להשאיר זמן מנוחה: אחרי כל יום כזה, חזרה למלון ובריכה בגג היו מבחינתנו זהב.
תגובות
הוסף רשומת תגובה